tisdag 28 februari 2017

Behandla betong utomhus

Behandla betong utomhus

Stort sortiment inom möbler, inredning och köksartiklar till oslagbara priser. Ett riktigt bra betonglack för ytbehandling av betong , sten,. Behandling utomhus bör därför inte ske om det är risk för. Vi valde att behandla ytan med vattenglas men det finns även andra metoder att behandla betong. Utomhus ska den kunna stå mot väder och vind.


Behandla betong utomhus

Jag står i begrepp att behandla mitt i betong gjutna soffbord med Osmo hårdvaxolja. Få intressanta idéer för möbeldesign ~ Wentglas. Använde mig delvis av er sida när jag skulle ge mig på att behandla en skiva i betong som jag gjutit själv. Rekomenderas som impregnering och före målning av betong.


Till vårt nybyggda hus fick vi generöst en veranda utanför ytterdörren gjuten med samma betong som vår grundläggare använde till husplattan. Behandla bänkskivor i betong och betongbord för att undvika fula fläckar. Se vårt utbud av effektiva betongprodukter på nätet.


Behandla betong utomhus

I inslaget där jag fick idén (betongbord med ek ben) så behandlade ni inte betongen. Att behandla betong kan vara en hel. Både vår betonglack och vårt betong och -stenvax fungerar som namnet avslöjar lika bra på sten och även utomhus.


Om betongen är sugande går det också att använda systemet JOTUN Mur silikat. Innan du behandlar med vattenglas, rengör betongen ordentligt och låt den torka ut någon dag. Ytan som behandlas skall.


Lägg på vattenglas i flera tunna lager,. Vi har även produkter för målning av betong utomhus , ex. För ganska exakt två år sedan behandlade vi vår uteplats i betong med vattenglas.


Vattenglas är en behandlingsmetod som vi ofta får frågor om, både här på. Det finns många sätt att behandla sin bänkskiva i betong på. Det här är ett av de bästa och det absolut populäraste i vår butik! Stilrena bord av betong passar till alla typer av inredning. Betonglack och Betongtopper.


Designa och gjut dina egna bord i betong eller köp våra färdiga behandlade betongbord på nätet. Att gjuta en bänkskiva i betong är ett populärt alternativ till köket och ett roligt projekt att för gör-det-självaren. Ta del av vår stora guide och beställ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.