måndag 4 december 2017

Kabelbindning

Hitta De Bästa Priserna På Nätet. Kabel till stövelbindning! Hej Försöker hjälpa min gode far att lösa ett problem. Klassisk kabelbindning som passar de flesta skor.


Kabelbindning

Komplett inklusive fotplatta och tårem. Montering beställs separat. Allt vi gör utgår från en enkel filosofi – kärleken till naturen. När jag var liten hade jag ett par skidor med kabelbindning. Det är den som gör att vi.


Kanske inte världens lättaste bindning, men den kändes jävligt stabil. Hej Har ett par Tegsnäsare med kabelbindning. Jag gjorde lumpen på khann med 2vintrar under mina 15månader på vita bixten.


Kabelbindning

Bindningar för skidåkning. Längdskidbindningar och turskidbindningar. Om man väljer kabelbindning är man också lite begränsad i valet av skor. Själva skon förutsätter en läpp som styr in i tåjärnet.


Kärna i trä, plast på ovansida samt plastbelag. Jag behöver en bindning för turåkning i fjällen men hittar inget i sportaffären. Jag har en pjäxa som endast passar för kabelbindning. Hej där, Köpte precis dessa åt en släkting som vill följa med ut på någon skidtur då och då.


Kabelbindning

Eftersom jag trivs på Vita blixten så får det bli så för. Välkommen till Babyland. Ett barnskidset som innehåller ett par bra barnskidor och stavar från Edsbyn. Skidorna är vallningsfria och har kabelbindning ar.


Stavarna har plastklämmor. En bindning lösgör pjäxan från skidan vid onormal vridning för att undvika skador. Alla skidbindningar säljs separat eller i kraftigt rabatterade paket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.