tisdag 2 oktober 2018

Diy fjäderlampa

Vita Eos fjäderlampa , Sivia, Acorn. Stort utbud av pysselmaterial - DIY. Bli guldkund och få rabatt! Hitta De Bästa Erbjudanden Online! Spara - På Online Shopping.

Och när man ska hålla nere på kostnaderna och dessutom längtar efter att få pyssla, ja då är det klart att man gör sig en egen fjäderlampa. Denna pin hittades av Anne-Li Lindskog. Jag har nätt och jämnt fått bort alla limrester från fingertopparna. Då finns inget roligare än att bygga din egna lampa. Allt som publiceras här är producerat av mig,.


För jag håller på att avsluta min blogg här hos Sköna hem och kommer den juli. DIY – pyssel – inredning. Gör en egen variant av den populära Eos lampan.

Du behöver en rislampa och fjäderband. Det är verkligen full fart bakom kulisserna. Med fjäder och limpistol kan du skapa ett sådan här fluffig och härlig lampa. Jag hittade en lagom stor plåtburk och en porlinsfigur på loppis för totalt kronor, och med lite sprayfärg så blir detta finfin.


Fantastiskt härlig taklampa med vackra glaskulor. Härom veckan började jag följa en tjej på Instagram, Katiecloud. Hon målar om och förändrar möbler. Det har ju verkligen blivit poppis att göra egna fjäderlampskärmar på sistone och jag inhandlade faktiskt fjädrar och. Varje månad hjälper vi över miljoner svenskar att jämföra.


Anja Rosenskjold 113views. Anneli visar med sitt fina kollage att man kan göra väldigt många olika Diy ’s med enkla. Har gjort en så vacker fjäderlampa med en.


Dags för ett diy -projekt igen! Jag är konstant på jakt efter nya sätt att förvara och organisera mina. Men jag kunde göra en egen fjäderlampa och blev nöjd med resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.