fredag 31 juli 2020

Var köper man lithurin

Lithurin Seal är ett impregneringsmedel som förseglar betongytan. AB Lindec tillverkar Lithurin seal med höga avnötningskrav. Lithurin förseglare lämpade för industrier, logistik-center, lager, parkeringsplatser, affärer. Lithurin Seal Användningsområde: när man vill dammbinda maskinglättade betonggolv.


En korrekt utförd behandling ger en dammfri, lättstädad och glansig yta. Kan rekommendera Lithurin som läggs på i två steg. Kan man komma åt det på något annat sätt eller om handlaren är snäll och säljer en mindre.


Man slås lite av hur otroligt smutsigt det kan bli i. Jag har behandlat mitt med Lithurin I och IIs. Sen köper man härdaren separat och. Sen vet jag att dem flesta väljer att bara köra komponent A av lithurin.


Man ska egentligen använda två olika. I ett garage vill man att golvet skall ha hög slitstyrka samt beständighet mot fukt, tösalt, kemikalier (olja, glykol, mm) och mjukgörare i däcken, osv. Innan vi kontaktar dig med personligt anpassade kommersiella meddelanden kommer vi att skapa profiler och analysera dina interaktioner med oss.


Vilken dammbindare ska man välja, Lithurin , Sika, Hagman, flera? Det köptes på firman där jag köper konstgödsel och jag betalade 7kr för liter. När vi gjorde gjutningen valde vi att låta glätta ytan, vilket gör den jämnare, slätare och mindre porös än om man bara låter den vara.


MinBaS II Mineral Ballast Sten Område Rapport nr Slutrapport Torr klassering av fina ballast fraktioner till asfalt och betong MinBaS II projektnummer: SBUF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.