torsdag 27 april 2017

Flytblock frigolit

Flytblock frigolit

Genomtänkta flytbryggor och bryggor för företag och privatpersoner. Bra och miljövänliga material ger lätta och starka konstruktioner med lång livslängd! Ska du bygga en flytbrygga är detta en. Hej, jag skall bygga mig en flytbrygga. För att bryggan skall flytta vill jag använda mig av ett slags frigolit , styropor, svenska flytblock har nåt liknande.


Flytblock frigolit

Flytblock i cellplast, s. En av marknadens starkaste. Tappar inte bärförmågan. Ett hölje av polyeten och en invändig kropp av formgjuten cellplast. Med ett lock av polyeten och specialtillverkad.


Täck undersidan av frigoliten gärna med ett nät av nåt slag och spika några läkt tvärs över. Välj butik eller ange postnummer För att kunna visa aktuellt lagersaldo och sortiment så vill vi att du väljer i vilken region du vill handla. Frigolit , oskyddad som flytblock skull jag bara använda om jag gör bryggan i billigaste tänkbara virke.


Flytblock frigolit

Läs: jag skulle inte använda det! Min fråga är alltså, är det några nackdelar med att ha flytblock i vanlig frigolit ,. Formgjutna cellplastblock, polyetenpontoner fyllda med cellplastblock od. De flytblock vi använder till våra bryggor består av formpressad cellplast i hög densitet som omges av en. Betongpontoner med flytkropp som består av ett starkt skal av fiberarmerad betong runt ett block av frigolit. Träbetongbrygga baseras på ett fyrkantigt flytblock i betong som är fyllt med frigolit.


Dessa flytblock reglas upp med träreglar och däckas med trä. Vårt praktiska modulsystem gör bryggorna fullt klara. Den unika flytbryggan sätter nya standarder för komfort, enkelt underhåll och hållbarhet. Elementen är helt symmetriskt och fästpunkterna gör det möjligt att.


Flytblock frigolit

Finns i flera varianter. Levereras inom 2-vardagar. Cellplast Jackon Jackofoam 200. Såg att flytblock fanns till salu på.


Bättre använda mindre tunnor eller frigolit block ,jag var på en fabrik förlänge sedan i södra sverige där man. På K-rauta hittar du ett stort utbud av cellplast, ett effektivt isoleringsmaterial. Vi erbjuder cellplast från Isola-Platon, Jackon och Thermisol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.