onsdag 5 april 2017

Layered mattor

Nordens största nätbutik för heminredning på nätet. Shoppa online till bra pris! Handla dina mattor online hos Cellbes. Welcome to Layered Interior - we deliver rugs and furniture globally.


Layered kombinerar ett modernt hem med ett tidlöst designuttryck och skapar mattor för alla rum. Skandinavisk design, exklusiva materialval och handvävd kvalitet.

Material: 1 återvunnen ull. Mattan skall efter utrullning, lyftas upp och skakas upp och n. Köp mattor till rätt pris på designonline. Svenska varumärket Layered tillverkar mattor utifrån visionen att skapa en unik design inspirerad av alltifrån. Att ta en idé från snilleblixt till företagsverksamhet kan kännas som ett alltför långt steg, men ta inspiration från Malin Glemme och våga. När vi bytte stolar i köket så har jag varit så sugen på att köpa en ny matta , den gamla passar inte och är lite för liten.


För ett tag sen fick jag upp. Stort utbud av mattor til hemmet.

Snabb leverans och fria byten. I förra veckan kom vår ursnygga matta från svenska Layered som jag beställt. Tycker de gör så sjukt fina mattor. Den ramar verkligen in rummet och ger en helt. Layered – nytt svenskt kvalitetmattvarumärke som förenar inredning och mode.


Tanken på att ta fram mattor som låg i samma prisläge som en större. Nu ca månader efter vi fick mattan har den åldrats på ett i mitt tycke ovärdigt sätt med tofsar och trådar som sticker upp mitt i. Det finns många typer av mattor , från lyxiga orientaler och perser till roliga och nyckfulla Flokati och barnmattor. Mattor kan användas för att värma upp vilket. Nej men har jag visat er Layereds nya mattor med djurmotiv?


Jag sprang förbi deras pressvisning under möbelmässeveckan. De hade stylat på Bukowskis, väldigt coolt. Här finner du allt från modernt designat till klassiskt handknutna orientaliska mattor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.