tisdag 30 oktober 2018

Måla om hästtransport

Tryggt, säkert och bekvämt hästsläp med stilren design. Jag skulle nog tipsa om att försöka pilla bort dekalerna innan du målar , det är risk att det är höjdskillnad annars. Sen målade jag om bommar och sånt med hammarlack med. Målade om mitt gamla invändigt.


Använde båtfärg (tvåkomponentsfärg).

Blev riktigt fint men man måste slipa utan lite först för att färgen ska fästa. Inlägg om Renovering av hästtransport skrivna av Marit Sonnesj. Någon gång i sommar kommer jag också att byta bakbommar på den och måla om den inuti. Ja jag tänkte måla om min hästtransport för den ser så tråkig ut men funderar på vad man använder för typ av färg?


Hästtransport – Måla om. Köpa en häst släpvagn är en stor investering, och ta väl hand om trailern kommer att hjälpa den att hålla i många år. Har en hästtransport i tusen bitar som jag nu har tröttnat på att ha överallt.


Men menar du ändå måla om hela kåpan så behöver du inte det.

Hej Vad är bäst att tvätta av sin husvagn med? Måste man ha speciella medel? Vill helst ha så miljövänligt som möjligt. Om jag ska måla el skriva nåt på.


Smålands absolut bredaste sortiment. Efter kursen så pillade jag på med min hästtransport. Jag tänkte måla om transporten! Jag har målat de sista stolparna med metallfärg och det. Råd vid köp av hästtransport - Hej Tänkte be om lite råd då jag skall köpa mig en begagnad hästtransport.


OSB som jag enklare kan byta ut om den blir sliten då den. Störst i sydöstra Sverige på hästtrialers, hästtransporter med tillbehör. Vi transporterar er häst på bästa sätt, till rätt pris. Vi kör i huvudsak inom Sverige där vi utgår från Piteå. Häll i gummiflis, litet i taget och rör om väl.


Det ska bli en lagom tjock smet, som tunn gröt. Ikväll drog vi hem hästtransporten. Sen gick ja å målade första lagret med täckfärg på väggarna till transporten.

På så sätt slipper du måla om ditt hus lika ofta. Jag har tänkt mej att först testa att måla tanken på motorcykeln men sedan kan det bli både en hästtransport ,. Om du läser en bok och sätter igång så. Håller just nu på att spara ihop till en transport.


Köp Schleich, Pick-up-bil med hästtransport - Hem direkt på nätet hos Lekia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.