tisdag 18 december 2018

Skjutdörr toalett

Skjutdörr toalett

Alltid låga priser på Hemfint. Det billiga byggvaruhuset online. Snabb leverans, oslagbara priser! Söker du efter Skjutdörr ? Nu , även lägre pris!


Med skjutdörrar får du båda delarna utan att förlora värdefull. Jag skulle vilja ha en skjutdörr till nya toaletten. Var kan man hitta sådana, måste ju även gå att låsa. Har inte plats med en vanlig dörr till min toalett och tänkte att jag skulle ha en skjutdörr ditt då vi ska göra en ny vägg.


WC-beslag för skjutdörrar med mm håluttag i dörr. Levereras med st skålhandtag. Om WC-behöret beställs tillsammans med en skjutdörr så förbereder vi skjutdörren för detta beslag. Det är då ingen ångerrätt på skjutdörren.


Close Felaktigt användarnamn eller lösenord! Skjutdörrar till förvaring finner du till ett bra pris på Skånska Byggvaror. Välj mellan mängder av utföranden.


Nordens bredaste sortiment av toaletter och urinoarer till offentlig miljö. Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Hitta massvis av Toaletter på ShopAlike. Handla smidigt direkt i webshopen!


Skjutdörr toalett

Stort utbud från Hundratals butiker! Finns i höger och vänster utförande. Rak duschvägg med skjutdörrar för nischmontage mot golv.


Toalettregeln är i gjuten mässing, med fräst spår i låsregeln. Integrerad golvsockeltätning som klarar ojämnheter på upp till mm. Jag roar mig med att planera lite ombyggnad där hemma. Och jag tänkte byta ut mina garderober mot några snyggare med skjutdörrar.


Skjutdörr toalett

Dock så tänkte jag, varför. Våra skjutdörrar är tillverkade med ett utfräst spår undertill för att hållas på plats och lätt kunna skjutas fram och tillbaka. På Bygghemma finner du innerdörrar av alla möjliga varianter.


Oavsett om du är på jakt efter en slät lättdörr eller en skjutdörr med speglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.