tisdag 14 februari 2017

Test golvfärg

Test golvfärg

Just nu kampanj på Test Golvfärg. Kvalitet till bästa pris. Stort utbud av trädgårdsprodukter. Se aktuella rabatt kampanjer här! Hitta lägsta priset på Golvfärg.


Och det är lätt att själv utföra behandlingen. Bäst i test – Nordsjö Ambiance. Se hela inslaget november kl 21:i SVT– eller i SVT Play. Alltid bra priser på Golvfärg hos Bygghemma. Handla enkelt och smidigt på nätet med hemleverans till hela Sverige.


Nu lanserar Nordsjö den ultimata bäst-i- test vinnande. Vattenbasera grå och halvblank akrylatfärg för golv som ger en slitstark yta. Jämför priser och läs recensioner på Målarfärg.


Test golvfärg

Däremot har jag målat garagegolvet med biltemas epoxybaserade golvfärg ,. Testfakta har gjort ett test på inomhusfärg Rustas kom 2a och kostar en. Jag köpte en ny burk med oljebaserad golvfärg. Detta hade inte jag planerat, för om det ska göras så ska det helst göras först. Tröttnat på den grå och trista färgen på betongen? Måla om den med EPX-V Golvfärg.


Folksams återkommande färgtest är ett test av utomhusfärgers förmåga att klara utomhusexponering och deras miljöprestanda. Beckers EPX-V Golvfärg är en blank. Se det senaste resultatet! Det är stryktåligt och lättstädat – och lämpar sig både för kök, verkstad och vardagsrum. Vill du ha ett slitstarkt golv?


Test golvfärg

Med Golvfärg 1K kan du även måla betong utomhus. En två-komponent färg är lämplig i ex. Jag kommer aldrig någonsin att köpa färg från rusta, efter den erfarenheten jag har gjort nu. Såhär skriver rusta om sin färg: TAKFÄRG REFLEKT 10L VIT Reflekt. Har ett flytspacklat garagegolv som jag nu har målat med biltemas epoxifärg.


Jag tyckte att jag målade ganska flödigt men eftersom jag fick färg över. Golvfärg NM Super är en extremt slitstark och hållbar epoxifärg. NM är avsedd att användas på ytor som belastas även under våta och svåra förhållanden.


Test golvfärg

Det här är en golvlack som används på parkett och trägolv samt på golvytor målade med Entré Golvfärg där en matt slitstark yta önskas. Behöver råd om golvfärg i garage. Testet redovisas i tre olika kategorier: hur färgerna klarar mögel, sprickbildning och avflagning. Siffrorna och färgerna anger i vilken. Golvfärg V kan målas ovanpå de vanliga färgkvaliteterna utan risk för resning av underlaget.


Den luktar knappast alls och torkar snabbt. Här hittar du bra tips om epoxifärg och vad du bör tänka på när du ska välja och måla med härdande 2-komponentsfärg på garagegolv, trägolv eller båten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.