fredag 27 juli 2018

Snabba fötter stege

Stort sortiment av stegar till låga priser. Så det var inte med några starka steg jag kom in på. Jag tycker helt enkelt att vi ska vara.


VECKANS ÖVNING: Snabbhet är en viktig ingrediens i fotboll. Här visar Alicia Hiis, 1 från Hammarby i Stockholm hur man tränar upp sin snabbhet.

Fixa snabba fötter och starka ben. Ta ett långt steg fram med det andra benet. Sätt händerna på höften och gå ner djupt i ett utfall, hoppa sedan rakt upp. Vi väljer alla olika vägar och har olika mål. Stå med fötterna i höftbredd eller aningen bredare.


En del söker resultat medan andra söker. Gör små snabba springsteg på stället, fokus på tempo,.

Fotbollsläxor SNABBA FÖTTER - Duration: 0:24. Nyhetsmorgon 41views. När man gör olika fotbollsövningar ska man vänja sig vid att vara i rörelse. Snabba fötter är tänkta att efterlikna att man rör sig på planen. De allra flesta motionslöpare springer med ett steg som är för långt och för långsamt.


Det långa steget innebär att man landar framför kroppen och bromsar. En muskel utvecklar mer kraft i utsträckt läge. En bra teknik kännetecknas av ett långt, spänstig steg och hög tyngdpunkt.


Så om man fokuserar på att ta korta steg och lyfta foten snabbt från marken missar man alltså jättemycket kraft som man samlat på sig vid landningen. Jag tänkte dela med mig steg för steg om hur jag gör för att få fina fötter rekord snabbt ! STEG 1:Det första jag gör är att ge mina fötter en scrub. Leverans i hela landet Stegcentralen.


Uppför Trappen med snabba fötter och ett steg i taget. Nu har turen kommit till trappsteg i taget. Lyft knäna parallellt med golvet i varje steg och hoppa i tiotalet steg.


Vilka tillbehör du än kan behöva till din stege så har vi det mesta!

Hög kvalitet och snabb service är nyckelord hos oss! Lugnt och försiktigt sprang jag nervöst och kände mig för i varje steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.